't Zeeuwse Hypotheek Huys
Persoonlijk & Betrouwbaar

Het team van ’t Zeeuwse Hypotheek Huys verwelkomt u zoals u mag verwachten! Wij geven u graag het gevoel van ’t huys komen en zorgen er voor dat u zich bij binnenkomst al op uw gemak voelt.

Ook buiten kantooruren staat ons team graag voor u klaar om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wij schudden u binnenkort graag de hand. Wanneer u telefonisch een afspraak wilt maken zijn wij voor u bereikbaar van 08:00 tot 22:00.

Integer en eerlijk advies!

  • Onafhankelijk advies
  • Van 08:00 tot 22:00 uur telefonisch bereikbaar*
  • Binnen 24 uur een afspraak
  • Ook op gesprek buiten kantooruren en op zaterdag
  • De scherpste maandlasten

* maandag tot vrijdag

Maak kennis met ons team

Persoonlijk & Betrouwbaar

Het team van ’t Zeeuwse Hypotheek Huys verwelkomt u zoals u mag verwachten! Wij geven u graag het gevoel van ’t huys komen en zorgen er voor dat u zich bij binnenkomst al op uw gemak voelt.

Ook buiten kantooruren staat ons team graag voor u klaar om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wij schudden u binnenkort graag de hand. Wanneer u telefonisch een afspraak wilt maken zijn wij voor u bereikbaar van 08:00 tot 22:00.

Integer en eerlijk advies!

  • Onafhankelijk advies
  • Van 08:00 tot 22:00 uur telefonisch bereikbaar*
  • Binnen 24 uur een afspraak
  • Ook op gesprek buiten kantooruren en op zaterdag
  • De scherpste maandlasten

* maandag tot vrijdag

Wim Remeeus

Erkend hypotheek adviseur en eigenaar
van ’t Zeeuwse Hypotheek Huys

Izaak Verstraten

Erkend hypotheek adviseur en
vestigingsmanager locatie Goes

Marianne van Sponsen

Medewerker
binnendienst

Jaccolien den Otter

Medewerker
binnendienst

Onze werkwijze

Kennismaking

Het eerste gesprek is altijd het kennismakingsgesprek. Gedurende dit gesprek zullen wij een inventarisatie maken van o.a. uw doelstellingen, risicobereidheid, kennis, ervaring en financiële situatie. Tijdens dit gesprek kijken we vooral naar wat we voor elkaar zouden kunnen betekenen. Verder zullen wij u tijdens dit gesprek ook informeren over de inhoud van onze dienstverlening en de daarbij horende kosten.

Kennismaking

Het eerste gesprek is altijd het kennismakingsgesprek. Gedurende dit gesprek zullen wij een inventarisatie maken van o.a. uw doelstellingen, risicobereidheid, kennis, ervaring en financiële situatie. Tijdens dit gesprek kijken we vooral naar wat we voor elkaar zouden kunnen betekenen. Verder zullen wij u tijdens dit gesprek ook informeren over de inhoud van onze dienstverlening en de daarbij horende kosten.

Beeldvorming

Wanneer u besluit naar aanleiding van het kennismakingsgesprek samen met ons het adviestraject in te gaan, volgt de fase van beeldvorming. Eerst gaan we verder met inventariseren. Gedurende deze inventarisatie zorgen we dat we echt alle informatie ontvangen die benodigd is voor een passend advies. We gaan hierbij ook samen kijken welke financiële producten u nu heeft lopen en of dat deze kunnen blijven lopen. Deze gegevens vertalen wij vervolgens graag voor u naar een passend hypotheekadvies.

Beeldvorming

Wanneer u besluit naar aanleiding van het kennismakingsgesprek samen met ons het adviestraject in te gaan, volgt de fase van beeldvorming. Eerst gaan we verder met inventariseren. Gedurende deze inventarisatie zorgen we dat we echt alle informatie ontvangen die benodigd is voor een passend advies. We gaan hierbij ook samen kijken welke financiële producten u nu heeft lopen en of dat deze kunnen blijven lopen. Deze gegevens vertalen wij vervolgens graag voor u naar een passend hypotheekadvies.

Oplossing

In de fase van de oplossing, geven wij aan op basis van alle verzamelde informatie, welke hypotheekconstructie goed aansluit op de uitkomsten van onze analyses, welke past bij uw persoonlijke situatie en wensen. Vervolgens formuleren wij ons advies dus zodanig, dat u begrijpt waarom dit aansluit bij uw doelstellingen, financiële positie, risicobereidheid en kennis en ervaring. Wanneer we dit met u besproken hebben, kunt u bewust de keuze maken om een hypotheekofferte aan te vragen.

Oplossing

In de fase van de oplossing, geven wij aan op basis van alle verzamelde informatie, welke hypotheekconstructie goed aansluit op de uitkomsten van onze analyses, welke past bij uw persoonlijke situatie en wensen. Vervolgens formuleren wij ons advies dus zodanig, dat u begrijpt waarom dit aansluit bij uw doelstellingen, financiële positie, risicobereidheid en kennis en ervaring. Wanneer we dit met u besproken hebben, kunt u bewust de keuze maken om een hypotheekofferte aan te vragen.

Nazorg

Wanneer u ons advies opvolgt, dan geven wij u gedurende de looptijd van de producten, indien noodzakelijk of wenselijk, nazorg. Samen kijken wij in de toekomst met u, of ook de door u afgesloten producten, nog naar wens zijn of eventueel aangepast dienen te worden.

Nazorg

Wanneer u ons advies opvolgt, dan geven wij u gedurende de looptijd van de producten, indien noodzakelijk of wenselijk, nazorg. Samen kijken wij in de toekomst met u, of ook de door u afgesloten producten, nog naar wens zijn of eventueel aangepast dienen te worden.

't Zeeuwse Hypotheek Huys | Persoonlijk & Betrouwbaar

LOGO-ZHHUYS-medium

ZHHUYS Goes

Amundsenweg 23
4462 GP Goes

T. 0113 253 459
F. 0113 570 501
E. goes@zhhuys.nl

ZHHUYS Yerseke

Marijkelaan 2b
4401 GG Yerseke

T. 0113 570 500
F. 0113 570 501
E. info@zhhuys.nl

LOGO-ZHHUYS-medium

ZHHUYS Goes

Amundsenweg 23
4462 GP Goes

T. 0113 253 459
F. 0113 570 501
E. goes@zhhuys.nl

ZHHUYS Yerseke

Marijkelaan 2b
4401 GG Yerseke

T. 0113 570 500
F. 0113 570 501
E. info@zhhuys.nl